Outfit.

Kavaj, Zara // Skjorta, Kappahl // Byxor, H&M.
Jag lovade att jag skulle visa vad jag har köpt på den senaste tiden, och på bilden ser ni verkligen inte allt, men jag tror inte jag orkar fota precis allt jag köpte.
 
Idag har jag vaknat tidigt, städat & fotat. Det har regnat hela dagen så det är ju inte så kul.
Jag har även drömt om Vans, ååh de skorna är så fina! Jag har funderat på att köpa såna, de är ju rätt dyra men jag tror jag skulle ha på mig dem nästan hela tiden, haha nä men vad tycker ni? ska jag köpa?
 
Btw, vill jag påminna er om att jag skulle bli jätteglad om ni skulle följa mig på bloglovin, min blogg är ju rätt ny och jag vill jättegärna få mer följare igen som på min gamla blogg. Tack om ni gör det! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gick idag ner till stan och köpte skor (inte vans) men där såg jag vans för typ 55€. Men vans var inte så bekväma som jag trodde de skulle vara när jag provade dem i Belgien men converse är bekväma på mig! Men jah tror jag köpte sådana ljusblåa som Wilma har :)

Svar: Okej tack! Jag visste det redan tidigare, jag tycker det var ganska billigt så därför köpte jag dem! (:
Ida

2013-08-01 @ 14:31:10
URL: http://cream.blogg.se
Postat av: Oliwia

snyggt :)

2013-08-07 @ 21:51:44
URL: http://oliiwiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0