Min nya blogg.

Hej! Här är min nya blogg som jag har jobbat med i några dagar, blev helt nöjd,jag skulle ha velat ha menyn i boxar men tycker det är bra som det är nu också! Kommer ändra headern i något skede.
 
Röstningen lutade mot dethär namnet , och jag tyckte själv mera om namnet även om det har två A efter varandra, men det är sådant man måste leva med,haha.
 
Bilderna fotade jag igår på min födelsedag. Testade mitt nya objektiv, som jag är såå glad över!
Det är riktigt bra även om jag har en hel del att lära mig ännu.
Det kommer nog ett inlägg om vad jag gjorde på min födelsedag nån dag snart.
Det var allt, hoppas ni blir vana med min nya blogg och jag skulle bli SÅ glad om ni skulle följa mig på bloglovin!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bilder! :D

2013-07-24 @ 20:32:18
URL: http://hannakarlssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0