Porträtt

Här är två porträtt på Sara. Fotade lite på veckosluetet, och det kändes bra för jag har inte fotat ordentligt på ett tag.
 
Har haft såå himla mycket att göra den senaste veckan och är verkligen ledsen att jag inte bloggat! Har så mycket i skolan just nu, igår gjorde jag 3 tunga skolsaker och var klar ung. tio  tiden på kvällen.
 
En lite roligare grej är att jag har inrett min brors rum, han har alltid sagt att hans rum är så tråkigt, så vi inredde det pånytt och han fick se det som en överraskning på söndagen. Det blev verkligen jättefint, såg inte ut som samma rum. Kommer kanske före & efter bilder hit.
 
Nu ska jag börja öva på Matematik eftersom vi har prov imorgon. Imorgon borde nog ändå bli en bättre dag för vi slutar kl 13.00. kramar! ♥
- ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0