Cosyyy

Okej, hej igen!
Haft en liten paus p.g.a. skolan , ingen blogglust osv. det gamla vanliga!
 
Efter detta inlägg kommer dte komma mer USA bilder , men här är en bild från min vardag, har en mysdag idag så jag har en rätt "cosy outfit",om man kan säga så, söndagar är bara så tråkiga , man vet att det är skola nästa dag, och jag har aldrig nåt att göra.
 
Har sett på en massa filmer de senaste dagarna, har inget annat att se på eftersom jag har sett så himla många serier klart och jag väntar på ett den nyaste säsongen av supernatural ska komma!
Nu ska jag se på film , ha det bra. 

Kommentarer
Postat av: Hanna Victoria Sahlqvist

Åhh älskar din tröja, så himla himla fin! <3

Svar: tack tack så mycket (:
Ida

2014-09-02 @ 19:10:37
URL: http://hannizons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0