Los Angeles

Efter NY åkte jag och min familj till LA, och oj vilken ändring det var, New york är en stooor stad fylld med höga byggnader och en massa människor. LA är också en storstad, men det kändes liksom inte lika trångt där, och byggnaderna var inte lika höga. Det var väldigt intressant att se Los Angeles, alla ställen vi var på har man ju bara sett på tv! mer bilder från LA kommer senare..
 
Idag har jag haft en chilldag, var hela gårdagen på ett nöjesfält med mina vänner, vi var där 11 timmar, men det var jätteroligt, förutom att när jag kom hem kändes allting helt snurrigt, haha men det hör väl till!
Nu ska jag kanske kolla en film, försöka glömma bort att skolan börjar om 1 dag, :(
hejdå alla!

Kommentarer
Postat av: Flisan

Åhh vill oxå besöka LA :D

2014-08-12 @ 21:03:16
URL: http://fflisan.blogg.se
Postat av: Frida-Maria

Härliga bilder!

Svar: tack ! :)
Ida

2014-08-14 @ 17:35:46
URL: http://Frida-Maria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0