Brother

Bilder på min bror, fotade i Sverige.
Hej igen! Som sagt har jag varit i Sverige 1 vecka, har varit hemma i 4 dagar redan , men jag har inte använt datorn och har inte kollat igenom mina bilder eller redigerat något på sjuukt länge, här är iallafall ett försök. Tycker att bilderna blev fina!
 
Nu är jag iallafall tilbaka, det känns verkligen bra att redigera bilder och blogga igen, man märker att det är rätt kul efter att man har haft en paus. Ska försöka blogga alla dagar före jag åker till USA, har många bilder att visa.
nu har jag inget annat att säga, så vi ses imorgon, hejdåå!
 
(BTW, har inte berättat något om vad jag har gjort och hur jag har haft det på den senaste tiden, och det tänker jag göra en ändring på, mina texter har varit så himla tråkiga på den senaste tiden, jag har inte riktigt haft någon inspiration, men jag ska försöka göra texterna intressantare, kramar!)

Kommentarer
Postat av: H A N N A ♥

How cute haha^^

Svar: Ja (:
Ida

2014-06-12 @ 21:13:27
URL: http://hannizon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0