Puppies

Här är tre bilder på några av mina släktingars ursöta beaglevalpar. (Det fanns 5 av dem)
Jag besökte dem för ung. 1 månad sedan (de har vuxit massor sen dess), men jag måste säga att de var ärligt talat det sötaste jag någonsin har sett, alltså de var perfekta.
Så mjuka och små. 
Jag tillbringade så mycket tid med dem som möjligt, man kunde bara inte lämna dem. Det kändes verkligen hemskt att åka hem igen.
Mina släktingar tänker behålla en av dem, så det kommer bli jättekul att se den igen på slutet av sommaren! 
 
Idag har jag varit på gymmet, och kollat på film. Inget speciellt. 
Nu ska jag sluta skriva, byee

Kommentarer
Postat av: Hanna Victoria Sahlqvist

Aww va söta! :D

Svar: JA, visst är de, saknar dem!!
Ida

2014-06-15 @ 11:46:09
URL: http://hannizons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0