Nike air

Se vad fina!! Igår hämtade pappa hem dem till mig, åå är så glad! älskar dem verkligen,de ser ju jättebra ut på en! så mycket kärlek för dessa skor♥
 
Idag har jag haft en okej dag, har tagit en spruta och haft lite ont i magen men bortsett från det så har dagen varit ganska kul!
 
På tal om annat, igår tappade jag min telefon från inte mer än 1 meters höjd och heela skärmen sprack, den var liksom bara i sprickor, jag kunde använde den men jag skärde mig så det var lite svårt. Som tur var min brors gamla telefon en svart iphone5, så den använder jag ända tills jag får min egna telefon fixad! 
Ikväll  ska jag kolla på hunger games tvåan & inte göra så mycket. ha e

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh jag gillar verkligen inte att ta spruta usch.

Svar: ja det är inte kul!
Ida

2014-03-07 @ 18:11:34
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0