Min dag idag

Gammal bild från sommaren (då jag komfirmerades).
 
Ja, det har varit en väldigt lugn dag för mig, har varit hemma! Nu först är jag på bättringsvägen!!
Har sovit ca. 3 timmar max två dagar i rad, men förra natten sov jag som en stock , 11 hela timmar! Skönt att bli lite friskare.
 Har varit galen över den nya iphonen som kom ut! Vad tycker ni om den?
Jag fick alltså en ny telefon till konfapresent (som jag fick välja själv), och jag bestämde mig för att vänta på iphone 6an, jag tycker den verkar cool, 5s var ju finare, men 6an är myyycket bättre, så det blir nog antagligen den jag vill ha!
 
Har försökt dricka mycket te också nu när jag är sjuk, det hjälper tycker jag.
Är annars än människa som varken gillar te eller kaffe, hur ska jag kunna börja dricka det sen när det behövs?
nu ska jag gå och vila , hejdåå

Kommentarer
Postat av: Madeliene

- Jag drack heller aldrig te eller kaffe förr, men när man blir äldre så börjar man gilla det, de flesta iaf :) fin bild förresten! kram

2014-09-15 @ 14:04:42
URL: http://Madeias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0