Im back!

En lite tråkig bild tänkte jag visa, men jag gillar den för den känns sådär höstig, färgerna i bakgrunden och allt.
 
Det har faktiskt blivit jätte höstigt under den tiden jag har varit borta, nästan alla träd är täckte av gula fläckar.
Jag gillar hösten, det är en mysig årstid då man kan ta långa promenader, eller bara sitta inne och dricka något varmt när det är kallt och regnet faller där ute.
 
Jag trodde faktiskt att jag inte hade fått min inspiration tilbaka men nu när jag sitter här och skriver känns det rätt bra! vill ut och fota.  Jag ska nog göra det imorgon, få lite nya fina bilder. Har inte fotat så mycket när jag hade bloggpaus, så har inget nytt att visa. Nu ska jag sluta skriva, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0