New in

Min mamma åkte in till stan idag med min moster som kom på besök igår, jag är fortafrande lite för sjuk för att gå på stan så jag sa till henne att hon skulle köpte denna mascara för den verkade intressant. 
Den heter Miss manga, av Loreal Paris, och det sägs att den ska ge mycket volym till ögonfransarna, så jag får hoppas på att den är bra för jag har inte testat den ännu!
 
Selma, den söta hunden som min moster äger kom också och hälsade på, jag har varit ut och gå med henne några gånger redan. Hon är såå snäll & fin! Nu ska jag äta nåt och sen får jag se vad jag hittar på. Kramar till er!

Kommentarer
Postat av: sara

åååh ja så reklamen på den å tyckte den var cool säg sen va du tyckte om den :)

2013-09-07 @ 21:15:25
URL: http://cream.blogg.se
Postat av: Elise

Åh, har själv tänkt köpa den, men jag är lite skeptisk ( är jag alltid ;) ) Men skriv gärna vad du tycker om den sen :)

Svar: Mascaran var helt bra , men inte så bra som jag hade förväntat mig! :)
Ida

2013-09-08 @ 20:42:29
URL: http://photogirlen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0