Snow

Hej hej! Idag kom Sara till mig. När vi var påväg in föreslog hon att vi skulle fota, jag tyckte att det var en bra ide, så jag tog min kamera, och så hittade vi ett underbart ställe. Solen var så vacker. Vi frös nästan händerna av oss, men bilderna blev ju så himla bra. Bästa "photoshooten" på länge.
Det kommer att komma mer bilder...
 
Idag har det varit en tung dag, väldigt dåliga ämnen , mycket läxor o.s.v. 
Jag har iallafall gjort massor med läxor klart nu så jag har inge läxor till onsdagen! (proud)
Nu ska jag äta något, kram!!

Kommentarer
Postat av: Maria

SV: Taack!;D Älskar bohemian/vintage blandat med nytt!C:

2014-02-01 @ 16:37:21
URL: http://shockingglamour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0