Rose necklace.

Åh vad jag älskar detta halsband, tycker det blir så fint med något basic som en vit tisha. Då blir halsbandet en fin detalj!
 
Hittade det i Lindex, och blev genast kär. Har haft på det på skolfotograferingen som var idag, men ser fram emot att få använde det flera gånger i framtiden!
Fotograferingen gick väl inte som jag tänkt mig men hoppas bilderna är bra när jag får dem!
 
Ville bara påminna om bloglovin ännu. Många av mina gamla följare från förra bloggen har inte följt mig tilbaka så jag skulle bli jätteglad om ni ville följa mig! (jag kan också göra bloglovinbyten). Tack i förhand!
hejdå finisar. 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Åh, tack så mycket! Din med!! :D kram

2013-08-15 @ 10:27:37
URL: http://jjosefineklund.blogg.se/
Postat av: △ ida.

åh så fint!
sv; åh tusen tack ❤

Svar: Tack! (:
Ida

2013-08-16 @ 13:00:27
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0