Snö ♥

Hej! Igår började det snöa helt mittiallt och det var sjukt vackert, snöflingorna var sååå stora! Jag måste ju bara fota det så jag rusade in och tog min kamera och gick ut för att fotografera snölandskapet.
Här är iallafall två bilder från igår. Det är inte lika mycket snö kvar men det snöar igen just nu när jag skriver det här inlägget! Jag hoppas bara att det inte smälter bort!
 
Idag firar vi Finlands självständighetsdag, inget speciellt, vi kommer få gäster och på kvällen ska jag säkert titta på självständighetsbalen!
Imorgon blir däremot en väldigt rolig dag för jag Isabella och Wilma ska till Helsingfors, vi ska shoppa lite julklappar, gå och äta på vapiano och sedan starbucks (som precis har öppnat i helsingfors).
 
BTW, Är med i en tävling för att vinna ett skal från Idiwa.se, tävlingen hittar ni här. Bloggen har jag följt med länge och man kan verkligen vinna fina skal.
Ha en bra dag, hejdåå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0