Höst

1 självporträtt från dagen. Är så himla glad att jag orkade gå ut och fota lite. Man ser också lite av mina nya jacka på bilden, den är från Zara. Kommer mer bilder i framtiden.
 
Idag har jag varit på en elektronik mässa. Där fanns en hel del grejer! Telefoner, tv, kameror osv.
Jag tittade på lite nikon saker. Hittade och ett bra macro objektiv som jag har tänkt köpa eller önska mig i julklapp. Tror iallafall att det blir mitt nästa objektiv!
 
Ska gå ut en stund med min bror nu. Bloggar mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Elise-Fotoblogg

Jättefint foto och jacka!! :)

Svar: Tack så jättemycket! vad glad jag blir (:
Ida

2013-09-28 @ 21:19:25
URL: http://photogirlen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0