Carmel

 
 
 
 
 
Åh vilket fint ställe! Så vacker natur, och stränder, och alla hus i staden såg ut som små pepparkakshus, det var som i en saga!
Vi stannade i Carmel två dagar, bodde på ett slags ranch hotell,det var så fint, fjärde bilden är tagen där.
Det underbara var att man behövde bara öppna hotellrumsdörren och det var utsikten som kom emot, man var så nära naturen, det sprang faktiskt vilda djur omkring där. Under de dagarna vi var där , simmade vi , besökte fina platser, och när det blev mörkt satt vi framför en brasa, inlindade i filtar och grillade smores. 
 
På tal om annat..
de senaste dagarna har jag varit sjuk, som är synd för jag trodde att jag inte skulle bli sjuk, får hoppas att jag kryar på mig snart för jag har inget ork att vara sjuk nu, det finns så mycket att göra! Ska ta det lugnt idag, hoppas ni håller er friska , hejdå!

Kommentarer
Postat av: ida

så fint!!:)

Svar: Men åh tack!
Ida

2014-09-09 @ 18:59:46
URL: http://iidass.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0